DOSTAWY

Towar wysyłamy kurierem DPD, za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz przez Paczkomaty Inpost (do wybranego Paczkomatu).

Gwarantujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ:

  • do Paczkomatów jeśli wartość zakupów przekroczyła 89 zł
  • za pośrednictwem kuriera DPD lub Poczty Polskiej jeśli wartość zakupów przekroczyła 190 zł.

Koszty dostawy:

  • Paczkomaty – 9,90 . Paczki dostarczane do wskazanego Paczkomatu.
  • Paczkomaty za pobraniem – 11,00 zł. Paczki dostarczane do wskazanego Paczkomatu z możliwością opłacenia zamówienia przy odbiorze.
  • Kurier DPD – 13 zł. Paczki z reguły dostarczane kolejnego dnia po nadaniu.
  • Kurier DPD za pobraniem – 16 zł. Paczki dostarczane z reguły kolejnego dnia po nadaniu z możliwością opłacenia zamówienia przy odbiorze przesyłki.
  • Poczta Polska  (Pocztex48) – 12 zł. Paczki dostarczane do 48 godzin od nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Poczta Polska (Pocztex48) za pobraniem – 14 zł. Paczki dostarczane w przeciągu 48 godzin od nadania  z możliwością zapłaty przy odbiorze.

Zakupiony towary wysyłamy w terminie podanym w trakcie składania zamówienia i w sposób przez Ciebie wybrany spośród dostępnych sposobów dostawy. Terminy wysyłki są podawane na poszczególnych stronach z opisem towarów.

Jeśli tylko towar jest dostępny w naszym magazynie, staramy się wysłać go jeszcze tego samego dnia, o ile zamówienie zostało złożone do godz. 11:00. Zamówienia złożone po 11:00, realizujemy kolejnego dnia. Terminy te dotyczą dni roboczych. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i dni świąteczne realizujemy w najbliższym dniu roboczym.

W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania zawierającego zamówiony towar powinieneś, w obecności osoby dostarczającej lub wydającej towar, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. Brak spisanego protokołu nie jest przeszkodą do złożenia reklamacji.

ZWROTY

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W sklepie ecoandwell.pl termin ten przedłużamy do 30 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Aby wysłać takie oświadczenie, możesz np. skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt, przesłać uzupełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie Regulamin sklepu lub napisać do nas na adres sklep@ecoandwell.pl. Prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania oświadczenia.

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, jesteś obowiązany zwrócić towar do Sklepu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni na adres: ECO AND WELL, Sarbiewskiego 2/70, 01-584 Warszawa. Możesz także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie przez nas upoważnionej (np. kurierowi) przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Koszty zwrotu towaru bierzemy na siebie. Sklep zwraca wszystkie dokonane płatności (za zakupiony towar i koszty dostawy, które poniosłeś z pewnymi obostrzeniami – szczegóły w Regulaminie). Zwrotu płatności dokonamy za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś opłacając swoje zamówienie.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Powyższa strona ma charakter informacyjny. Szczegółowy opis zasad dostaw i zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie (zobacz).